Click it !

Sunday, November 13, 2011

SKTP Sports Day !

Salam and hello readers :)

Semalam I pergi sports day sekolah adik I with my mom. Met sooooooooo many people and am so happy ! The sports day really bring lotsa beautiful memories back then masa I belajar dekat sekolah tu :') Starts with perbarisan, lagu kebangsaan, ucapan, ikrar hari sukan and whatnot. Its a must I should say. Adik join the perbarisan which in detail, kawad kaki Tunas Kadet Remaja Sekolah. Am so proud to see him kawad with all his friends tengah tengah panas and still can stand straight until the perbarisan end. Good job bro ! After the perasmian hari sukan, its breakfast time ! So surely I went to my school canteen to ngap whatever I can ! Om nom nom noms ! But things don't happened that way. I bump into my bestfriend's mom. (My bestfreind died already. Al-Fatihah) She came to me and give a very hugeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee warm hug. She hugged me tightly seriously and then she cried. Menangis until I can't understand what she said to me :') One thing I heard clearly 'Tengok muka Farah teringat arwah' THIS ! I myself can't stand that part ! Menangis jugak la kan. So kitorg duduk at one part dekat canteen sambil makan with my mom. The conversation habis when our foods habis :P Then Ma went to padang first while me, still at the canteen. Jumpa pulak Sarah my junior :) Very sweeeeeeet :) Okay skip skip skip ! We both went to padang to see whats happening there :)
During the bacaan ikrar conducted by Izuddin Syawal, Sara's brother :)
A lot more photos tapi I tak upload kat sini because it took so long I boleh tertidur nak tunggu satu photo kena upload zzzzzz =_='' Ada preschool student dance masa tu. Very cuteeee ! Nama tarian tu Tarian Jemari dan Hati <3 hiks omelnyewww. Tahap 1 perform satu dance ni very ohmygod-they-look-great ! Dance lagu ape tu ek K-Pop I don't know the song. I could only remember Bonamana Bonamana. Macam tu la kot dia punya lyrics Lol :P Sorry am not a fan of K-Pop :P peace~ Lepas tu ada lagu JLo ! Tahap 2 perform pun not bad :) I decided to go to khemah rumah sukan sebab Sarah yang ajak :P So we went there to meet cute petite people. I tak sangka pulak diorang very friendly and very very talkative and extra hyperactive ! Why I cakap 'extra hyperactive'? Sebab I kena kejar and I memang cuak habis pusing kat padang sebab ramai kejar ! They don't kejar me because am famous tapi sebab nak belon -.- 4 to 5 round jugak la I lari. Mula mula sikit tiba tiba crowd ! I was like 'Saraaaa help me help me ! Saraa!' Sara hilang dulu dah sebab dia ambil gambar adik dia lari -.- That was my cuak moment seriously. Here are some photos of us masa dekat khemah rumah sukan and photos of me kena kejar :P
Sarah in front of blue house punya khemah. Ada pembetulan kat situ. 'Blue, House of Bajet' lol :P
Sarah and me :)
This is my Adik :)
Me and Aqib, Filzah's brother. Ni la jadinya kalau nak ambil gambar dengan si kakak tapi tak dapat :P Adik pun bolehhhhh
Hee sibuk ambil gambar dengan diorang padahal diorang nak lari kejap lagi :P
I nak support rumah merah sebab dulu I rumah merah tapi I nak support uncle Siva's daughter jugak. Yang blue house tu. Last last I diam je :D
Ada satu part ni I pergi sibuk sibuk kat blue house punya khemah tapi I excited dok jerit 'Merah merah merah' sambil tepuk tangan. Lepas tu semua orang pandang and then I realized orang keliling I semua pakai baju biru T.T Diorang pandang like 'Amende akak ni? Dari mana dia datang?' You know that kind of pandangan? :( Maluuuu ^.^'' I terus cakap 'Eh heee. Sorry akak salah khemah. Bye' Lepas tu terus blah :P
Sarah with the kids.
Cikgu ni garang. Tengok tu rotan dia. Panjaaang kaaaan ! :O
Mula mula semua baik sabar tunggu turn dapat belon :P Pandai ni berlakon. Ish
This ! I dah penat kena kejar. I stop and jerit 'Okay jangan kejar kakak ! Semua diam ! Siapa nak belon jawab soalan kakak. Siapa sayang mama dia angkat tangan !' I totally have no idea what to ask anymore. Bila semua angkat tangan serentak sambil cakap 'saya' I pun cakap 'Kakak pun sayang mama kakak. Kakak angkat tangan jugak so belon ni kakak punya !' They really tak puas hati terus kejar and again, I lari -.-'' At last I bagi sorang budak ni sebab muka dia nak menangis :D hihi
See my adik tengah lari ! 4x200m Go go go !
Yeayy ! First place ! Am so happy happy !
Muka tak rela gambar diambil :P
Okay so that's all. To conclude, Adik dapat second place for lontar peluru, first place for 4x200, Tunas Kadet Remaja Sekolah juara perbarisan. Overall Blue Bajet is the winner -.- Merah number 2 :( Takpa menang jugak ! :) And, Sarah's bro is the olahragawan harapan :) Congratulation all ! :D Am so happy ! Yeayy !

2 comments:

  1. ok now am oficially rindu sekolah rendah!!! ahaha. wan, korang adik beradik semua rumah merah eaa? legacy merah gituh. =P

    ReplyDelete
  2. Yeahhh ! Jumpa semua cikgu cikgu tau ! Eh mesti laaa semua merah :P

    ReplyDelete