Click it !

Tuesday, December 21, 2010

UiTM Pulau Pinang

Salam and hello readers :)

Sekarang macam - macam medium telah tersedia untuk make sure semua orang terupdate dengan news - news baru berkaitan apa sahaja termasuklah perihal universiti. Medium yang digunakan adalah seperti Mukabuku atau lebih glam lip lap lip lap dikenali sebagai Facebook. Ada juga yang menggunakan medium lain seperti Twitter di mana ianya lebih pantas. Dalam sekelip mata zaasss, terupdate lah status baru. Okay point dekat sini is not about medium - medium yang tersedia tapi pasal macam mana nak keep updated dengan news yang baru lagi fresh. Jika anda menggunakan aplikasi Mukabuku dan anda seorang warga UiTM Pulau Pinang, rajin - rajin lah anda ke sini atau sini untuk mengetahui perkembangan terkini mengenai urusan kolej atau lain - lain. Anda juga haruslah rajin - rajinkan tangan anda untuk klik ke laman web ini agar anda tidak tercicir. Apa guna internet? Toksah dok pesbuk gossip sana sini sangat. Baik hang cari fakta ka apa ka yang boleh menjana perkembangan otak hampa tu laaa.

Okay seterusnya, jika anda ingin membuat pembayaran yuran pelajar lama *untuk semester seterusnya* sila klik di sini. Masukkan sahaja nombor pelajar anda dan tekan butang masuk nescaya akan terpampanglah di skrin anda berapa jumlah wang anda yang harus dibayar. Mudah bukan? Untuk mengetahui lebih lanjut, sila juga rajinkan jari jemari mulus anda untuk melayari laman sesawang Student Portal *link sudah diberikan diatas* dan simply download Academic Session 2010/2011. Di situ terdapat segalanya yang diperlukan kita semua. Kalau malas sangat nak download, baca kat bawah ni.


manja betul siap nak kena bagi gambar bagai



Ini jadual pendaftaran pelajar lama


Dekat Twitter saya pun dah update pasal ni so jangan tanya lagi. Ohh lupa pula, 22 December which is esok, college assignation result akan keluar. sila cek di sini atau Student Portal.

# Okay, sebarang pertanyaan lepas ni, tidak akan dijawab sebab saya dah bagi bantal siap selimut bagai. Faham tak? Kalau tak faham buat - buat faham.

No comments:

Post a Comment