Click it !

Sunday, January 16, 2011

Serious saya baru tahu,

Jakun tahu tak bila dapat tahu. Ish nak malu pun ye jugak ni, macam lambat gila tahu. Ish tak boleh jadi. Tapi takpa lah, better late than never kan? Mana lah tahu kot kot ada lagi orang yang tak tahu. kehkeh. Nak tahu ke apa? Alaaa malu laa, tapi nanti kang ada pulak orang ingat kita ni kedekut ilmu. Ceh ilmu la sangat. Tahu tak game snake? Alaa game ular dekat handphone tu. Tahu kan? Ingatkan game tu boleh main dekat phone je. Tak tahu pulak game tu boleh main dekat You Tube. Kalau nak main ikut step kat bawah ni.

1. Pause apa apa video at 0.00
2. Hold left arrow key on your keyboard
3. Press up key
4. Play the snake game dudeeeeee !

Selamat mencuba ye kawan kawan :)

Saya baru tahu jadi saya jakun, ye saya jakun 5 minit. Okay bye, saya nak sambung study physics sebenarnya ni. Hihi xD

1 comment: